الرئيسية » أخبار عامة » أخبار أقتصادية » قرض السيارة من بنك ناصر الاجتماعى

قرض السيارة من بنك ناصر الاجتماعى

قرض السيارة من بنك ناصر الاجتماعى

قرض السيارة من بنك ناصر الاجتماعى

قرض حسن ,قرض السيارة من بنك ناصر,قرض السيارة من بنك ناصر 2012 ,قرض السيارة من بنك ناصر الاجتماعى ,شروط قرض السيارة من بنك ناصر ,بنك ناصر الاجتماعى

بنك ناصر الاجتماعى سيارات ,قرض السيارة من بنك ناصر

مميزات تقسيط قرض السيارة من بنك ناصر

اقل سعر فائدة فى مصر 6% فقط
اقل مقدم 15% من ثمن السيارة
اطول فترة تقسيط حتى 90 شهراً
الــتأمين على السيارة اختيارى للعميل
يتم عمل تأمين على الحياة طوال فترة التقسيط ويتم الاعفاء منه فى حالة وديعة 75% من قيمة المديونية

شروط تقسيط قرض السيارة من بنك ناصر

تعهد بتحويل مرتب عدد 2 موظف حكومى او اكثر من القطاع العام او الحكومة يغطى مرتباتهم ضعف قيمة القسط الشهرى.
اقرار من العميل بالسداد النقدى + وثيقة التامين على الحياة بكامل المدة والمديونية.


بنك ناصر الاجتماعى سيارات ,قرض السيارة من بنك ناصر

اجراءات تقسيط ,قرض السيارة من بنك ناصر

يتقدم العميل الى اقرب فرع تابع لمحل اقامته ويتم فتح حساب جارى للعميل
يجب توافر عرض سعر للسيارة المراد شرائها من اى معرض يرغب فيه العميل
يتم تسعير السيارة وتحديد المقدم
يتم اعطاء العميل خطاب تخصيص للمعرض لتحديد رقم الشاسية و الموتور
وبعد استيفاء الاوراق يتم التعاقد على السيارة
يوجد حظر بيع على السيارة طوال فترة التقسيط ويتم التجديد سنوياً بخطاب رسمى من البنك وفى حالة وجود وديعة 100 % من المديونية يتم الغاء الحظر

معلومات عن التقسيط داخل بنك ناصر الاجتماعي ( اعلان داخل مقر البنك)

الاوراق المطلوبه لقرض السيارة من بنك ناصر

1 – شريط المرتب للمشتري / الضامن
2- 5 صوره للبطاقه الشخصيه للمشتري / الضامن
3- ايصال كهرباء او تليفون للمشتري
4- جواب تحويل المرتب من جهة العمل للمشتري
5- عرض سعر بقيمة السياره من اي معرض للمشتري

بنك ناصر الاجتماعى قرض السيارة

لمقدم 15 % من قيمة السياره
الفائده 6 % سنويا
التقسيط حتي 90 شهر

أو تضع تحط 50 بالمئة من قيمة السياره وديعه في البنك ( بخلاف مقدم السياره ) وبكدا لا تحتاج ضامن ولا تحويل مرتب تروح تدفع بنفسك الاقساط كل شهر في حساب جاري جوا البنك

عنوان بنك ناصر  35 ش قصر النيل القاهره
قرض حسن ,قرض السيارة من بنك ناصر,قرض السيارة من بنك ناصر 2012 ,قرض السيارة من بنك ناصر الاجتماعى ,شروط قرض السيارة من بنك ناصر ,بنك ناصر الاجتماعى

-------------------------------

21 تعليقات

  1. في حاجة الى قرض؟ إذا كان الأمر كذلك ملء استمارة طلب القرض والعودة حتى نتمكن من البدء في معالجة الآن:

    الاسم:
    المبلغ المطلوب:
    المدة:
    الدولة:
    الحالة:
    الهاتف:
    الجنس:
    هل تقدمت للحصول على قرض من قبل؟ ماذا حدث؟ ……….

    الاتصال بنا عن طريق البريد الإلكتروني

    التحيات

    السيد جيمس

  2. الله يرحمك ياجمال الزعيم جمال عبدالناصر

  3. طب بالنسبه لاصحاب المعاشات

  4. ابو كريم زوجاج سكوريت 01222684200 – 01009656507 – 4975968
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته / الاخوة الاعزاء اصحاب القرى السياحية و المنتجعات و اصحاب المحلات ومهندسين الديكور وكل من يبحث عن التمبز ابو كريم للزوجاج السيكوريت المقاوم للكسر والمريات 16 ش ابى الفداء العطارين الاسكندرية / جمهورية مصر العربية نحن نقوم بتركيب واجهات المحلات وكبائن الشور والاسقف المرسومة والمضيئة وبتارين العرض والارضيات الزوجاجية المرسومة والمضيئة ووجهات الشركات والحوائط الزوجاجية بكل الوانها وتقسيم الاماكن والمولات بلازوجاج السيكوريت وكل ديكور المريات نحن نستطيع باذن الله تنفيذ اى تصميم وهذه بعض الاعمال التى فى حالة اعجابكم بها يتم تنفيزها على ارض الواقع.

  5. يعنى ايه تعهد بتحويل مرتب عدد 2 موظف حكومى او اكثر من القطاع العام او الحكومة يغطى مرتباتهم ضعف قيمة القسط الشهرى.
    يعى انا هشترى واحول مربتى على البنك ماشى واجيب 2 ضامنين ليه من قطاع حكومى ماشى كل ده مفيهوش مشاكل انما الضامنين كمان يحولوا مرتباتهم اهو ده الى مش ممكن ابدأ ازاااااااااااى حد يفهمنى الصح اكيد انا فاهمة غلط
    ارجو التوضيح

  6. لو معايا 60% من ثمن السيارة ما اروح اجيب عربية مستعملة وخلاص وعلى رأى المثل على قد لحافك مد رجليك

  7. انا عندى محل موبيلات وعندى عقود ملكيه معمولها صحة توفيع بس مش متسجله بس معمول عقودى فى المحكمه صحة توقيع وانا عاوز عربيه فيرنا بس مش عندى موظفين حكومه ارجو الرد على الميل وشكرا

  8. اريد سيارة مكروباص وليس لى موظفين حكومه بس فى ضامن بعد المولى عز وجل لى شقه تمليك فى بيت والدى ثمنها يتعدى 120 الف جنيه ممكن اجيبها بضمان الشقه برجاء الرد على الآيميل مباشر

  9. انااعمل بالقطاع الخاص واريد قرض سيارة سوف ادفع نصف تمن السيارة واقسط النصف الاخر فما هى الأجرات والاوراق المطلوبة افيدونا جزاكم اللة خير

  10. طيب واللى مش مرتبة ضعف القسط يعمل اية

  11. اعمل بالمحاكم الابتدئية و أريد بروتون ساجا بــ 75000 معي مقدم 20000 والتقسيط علي 90 شهر
    القسط يعمل كام

  12. يعنى ايه تعهد بتحويل مرتب عدد 2 موظف حكومى او اكثر من القطاع العام او الحكومة يغطى مرتباتهم ضعف قيمة القسط الشهرى.
    يعى انا هشترى واحول مربتى على البنك ماشى واجيب 2 ضامنين ليه من قطاع حكومى ماشى كل ده مفيهوش مشاكل انما الضامنين كمان يحولوا مرتباتهم اهو ده الى مش ممكن ابدأ ازاااااااااااى حد يفهمنى الصح اكيد انا فاهمة غلط

  13. أعمل فى ضرائب المبييييييييعات واريد سيارة اسبيرانزا موديل 2012
    موبايل / 01227263838 أريد أن أعرف نظامفى القسط على خمس سنوات

  14. انا موظف قطاع خاص اعمل ايه

  15. معاك 60 % من ثمن السيارة يبقي احسلك انك تضع وديعة بنصف ثمن السيارة في البنك وتدفع فائدة 4وربع % علي اجمالي ثمن السيارة مش هتحتاج اي ضمانات من عملك

  16. كل دة علشان سيارة هذة الاوراق ولازم تامين على الحياة

  17. اعمل بشركه خاصه و لا تعطي خطاب اتش ار و مستعد لدفع 60% من قيمه السياره .ما المطلوب للتمويل باقل فائده

  18. محمود ابراهيم ابراهيم

    انا اعمل سائق فى شركه مقاولات فى الاسكندريه وعايز سياره سزوكى بالتقسيط عن طريق البنك للتواصل ارجو الاتصال على رقم 01287219453 لمعرفتى بالزيد

  19. طب بالنسبه لاصحاب المعاشات

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

أخبار السعودية ا أخبار مصر ا أخبار الإمارات ا أخبار العراق ا أخبار الجزائر ا أسعار ا الموجز الجديد